Tuomarinimityksiä 15.12.2023: Pölönen jäseneksi korkeimpaan oikeuteen

15.12.2023 | Oikeusuutiset

Markku Fredman

Valtioneuvosto esitti, että tasavallan presidentti nimittää korkeimman oikeuden oikeusneuvoksen virkaan määräaikaisen oikeusneuvoksen Pasi Pölösen 1.1.2024 lukien.

Korkeimman oikeuden oikeusneuvoksen viran täyttäminen

Valtioneuvosto esittää, että tasavallan presidentti nimittää vakuutusoikeuden vakuutusoikeustuomarin virkaan vakuutusoikeustuomari Maria Kaisa Elina Vuori-Karvian 1.1.2024 lukien ja Pirkanmaan käräjäoikeuden käräjätuomarin virkaan määräaikaisen käräjätuomarin Antti-Mikael Ristimäen 1.1.2024 lukien.

1) Vakuutusoikeuden vakuutusoikeustuomarin viran (T 13) täyttäminen 2) Pirkanmaan käräjäoikeuden käräjätuomarin viran (T 11) täyttäminen

Valtioneuvosto esitti, että tasavallan presidentti nimittää Helsingin hallinto-oikeuden hallinto-oikeustuomarin virkaan (T 13) hallinto-oikeustuomari Elina Anastasia Pelagia Fasoúlasin 1.1.2024 lukien ja Helsingin hallinto-oikeuden ensiksi täytettävään hallinto-oikeustuomarin virkaan (T 11) määräaikaisen oikeussihteerin, hallinto-oikeuden esittelijän Andreas Karl Simon Byggmästarin 1.1.2024 lukien, toiseksi täytettävään virkaan määräaikaisen hallinto-oikeustuomarin, hallinto-oikeuden esittelijän Anna Iris Marja Smallenburgin 1.1.2024 lukien ja kolmanneksi täytettävään virkaan määräaikaisen hallinto-oikeustuomarin, hallinto-oikeuden esittelijän Joel Anton Oksasen 1.1.2024 lukien.

1) Helsingin hallinto-oikeuden hallinto-oikeustuomarin viran (T 13) täyttäminen 2) Helsingin hallinto-oikeuden kolmen hallinto-oikeustuomarin viran (T 11) täyttäminen

Ilmoita