Asianajajaliitto.fi-sivuston saavutettavuusseloste

Tämä on Suomen Asianajajaliiton saavutettavuusseloste, joka koskee sivustoa asianajajaliitto.fi. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkista hallintotehtävää hoitavien toimijoiden verkkopalvelujen on oltava saavutettavia.

Verkkosivuston saavutettavuuden tila

Tämä verkkosivusto täyttää digitaalisten palvelujen tarjoamisesta annetun lain (306/2019) vaatimukset osittain.

Ei-saavutettava sisältö

Verkkosivusto ei täytä kaikilta osin lain vaatimaa AA-saavutettavuustasoa. Verkkosivusto pyritään saamaan AA-saavutettavuustasolle vuoden 2021 aikana.

Tämän saavutettavuusselosteen laatiminen

Tämä saavutettavuusseloste on laadittu / päivitetty 30.11.2020. Seloste perustuu sivuston kehittäjäryhmän tekemään arviointiin siitä, täyttääkö verkkosivusto direktiivin (EU) 2016/2102 vaatimukset.

Ilmoita saavutettavuuspuutteesta

Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi. Anna palautetta sähköpostilla osoitteeseen viestinta@asianajajaliitto.fi.

Valvontaviranomainen

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto