Asianajajaliiton Säätiö on myöntänyt apurahoja neljälle hakijalle

27.12.2022 | Tiedotteet

Suomen Asianajajaliiton Säätiön hallitus on kokouksessaan 28.11.2022 myöntänyt apurahan neljälle hakijalle:

1. Asianajaja Liisa Reunamäelle (Asianajotoimisto Roihu Oy) 10 000 euron apurahan väitöskirjan (työ- ja urheiluoikeus) viimeistelyyn Itä-Suomen yliopistossa.

2. Helsingin yliopiston Willem C. Vis International Commercial Arbitration Moot ja Willem C. Vis East Moot -joukkueelle 3 000 euron apurahan kattamaan osallistumisia Willem C. Vis International Commercial Arbitration Moot ja Willem C. Vis East –kilpailuihin vuonna 2022–2023.

Lisäksi apuraha on myönnetty kahdelle hakijalle, jotka eivät ole antaneet suostumusta nimensä julkaisemiseen tai suostumus muuten puuttuu.

Suomen Asianajajaliiton Säätiö on rakenteeltaan itsenäinen ja Suomen Asianajajaliitosta erillinen oikeushenkilö. Säätiön tarkoituksena on Suomen asianajajalaitoksen kehittäminen, asianajajien ammattitaidon ja eettisen kehityksen edistäminen sekä asianajajien ammattikunnan arvon kohottaminen. Säätiö myöntää apurahoja asianajajille, asianajotoimistoissa työskenteleville muille juristeille ja oikeustapauskilpailujoukkueille.

Lisätietoa Asianajajaliiton Säätiön toiminnasta >>