Image for Liisa Laitinen Asianajajaliiton viestintä- ja koulutusjohtajaksi

Liisa Laitinen Asianajajaliiton viestintä- ja koulutusjohtajaksi

21.9.2023 | Tiedotteet

Liisa Laitinen on aloittanut Asianajajaliitossa viestinnästä ja koulutuksesta vastaavana johtajana.

Ennen siirtymistään Asianajajaliittoon hän on työskennellyt useamman vuoden asianajotoimistossa markkinointi- ja viestintäjohtajana sekä sitä ennen vastannut kansainvälisen henkilöstöpalveluyrityksen markkinoinnista ja viestinnästä Suomessa. Asianajajaliitossa Liisa Laitisen vastuualueisiin kuuluu viestinnän ja koulutuksen lisäksi Asianajajaliiton vastuullisuustyö.

Ensimmäiset työviikot ovat piirtäneet minulle laajan kuvan siitä, miten Asianajajaliitossa työskennellään oikeusvaltion ja oikeudenhoidon kannalta tärkeiden asioiden ja uudistusten parissa. Lahjakkaan ja vastaanottavaisen tiimin ansiosta on ollut helppo solahtaa Asianajajaliiton viestinnän ja kattavan koulutustarjonnan pariin.

Lisätiedot:
Viestintäjohtaja Liisa Laitinen, puh. 044 333 0512, liisa.laitinen@asianajajaliitto.fi