Asianajajat antavat maksutonta oikeusneuvontaa nyt myös Salossa

23.11.2020 | Tiedotteet

Asianajajien vapaaehtoistyönä järjestämä asianajajapäivystystoiminta käynnistyy nyt myös Salossa. Ensimmäinen päivystys järjestetään 3.12.2020 klo 17.00–18.30 Salon pääkirjastossa, jossa paikalliset asianajajat antavat kerran kuussa maksutonta neuvontaa kaikissa oikeudellisissa asioissa. Asianajaja kertoo luottamuksellisessa keskustelussa, onko asiassa tarpeen hakea oikeudellista asiantuntija-apua ja ohjaa tarvittaessa asiaan perehtyneen asianajajan tai oikean viranomaisen puoleen.

Asianajajaliiton paikallisosastot järjestävät maksutonta oikeudellista neuvontaa myös seuraavilla paikkakunnilla: Espoo, Helsinki (Itäkeskus ja Töölön kirjasto), Jyväskylä, Kajaani, Mäntsälä, Oulu, Pori, Raahe, Rauma, Tampere Turku ja Vantaa. Koronatilanteen vuoksi ainakin Heinolan, Lahden ja Nurmijärven päivystykset on toistaiseksi peruttu. Kannattaa tarkistaa oman paikkakunnan päivystystilanne etukäteen. Katso tulevat päivystysajankohdat tapahtumakalenteristamme.

Lue lisää: www.asianajajaliitto.fi/asianajajapaivystys