Katja Vattulainen Asianajajaliiton talousasiantuntijaksi

26.11.2019 | Tiedotteet

Katja Vattulainen on aloittanut Asianajajaliiton talousasiantuntijana. Katjalla on noin 20 vuoden laaja-alainen työkokemus erilaisista vaativistakin taloushallinnon tehtävistä, sekä kokemusta useista taloushallinnon prosessien kehittämisprojekteista. Lisäksi hänellä on vankka osaaminen palkanlaskennasta ja erilaisista henkilöstöhallinnon tehtävistä.

Työkokemusta on kertynyt sekä osakeyhtiö-, että säätiömaailmasta, niin kotimaisissa kuin kansainvälisissäkin tehtävissä.

Katja odottaa tässä tehtävässä pääsevänsä laittamaan peliin kaiken osaamisensa ja kertyneen ammattitaitonsa kehittäessään Asianajajaliiton talous- ja palkkahallinnon prosesseja ja tuomaan johdolle heidän tarvitsemaansa tukea raportointiin ja talouslukujen analysointiin.

Katso yhteystietomme tästä