Tervetuloa uudistuneille verkkosivuillemme!

22.5.2019 | Tiedotteet

Sivustouudistuksen avulla pyritään osaltaan tuoreuttamaan Asianajajaliiton ja sitä kautta myös asianajajuuden brändiä. Edellisen kerran liiton kotisivut uudistettiin pohjamutia myöten noin kymmenen vuotta sitten. Verkkosivu-uudistus on tulevaisuuden matkalla ensimmäinen askel, mutta hallituksen puheenjohtaja Jarkko Ruoholan mukaan myös muuta uutta on luvassa.

– Maailma on muuttunut vauhdilla aina vain visuaalisemmaksi, tarinallisemmaksi ja toisaalta myös asiakaslähtöisemmäksi. Enää eivät organisaatiot ja yritykset voi viestiä sisällöistään ja palveluistaan oman mututuntumansa pohjalta, vaan kyllä asiakaskokemus – meidän tapauksessa ennen kaikkea jäsenkokemus – on se, joka ohjaa kaikkea onnistunutta tekemistä. Tämä brändiuudistuksen aloittaminen on erittäin tärkeä osa myös liiton meneillään olevaa 100-vuotisjuhlavuotta.

Liiton uusi verkkosivusto tavoittelee jatkossa jäsenistön ja muiden verkkosivuvierailijoiden parempaa palvelua aiempaa yksinkertaisemman käyttöliittymän avulla. Tärkeää on miellyttävä käyttökokemus myös mobiililla. Ydinsisällöt on pyritty tuomaan näkyvämmiksi siten, että kaikkein olennaisimmat tiedot löytyvät liiton sivustolta välittömästi, ja hakukoneoptimointiin on kiinnitetty erityistä huomiota.

Lisätiedot:
Viestintäjohtaja Sari Krappe, p. 040 562 0040, etunimi.sukunimi@asianajajaliitto.fi