Asianajajapäivä 2025

Asianajajapäivä 24.1.2025 – jokaisen pääsy oikeuksiinsa

Hotelli Hilton Helsinki Kalastajatorppa, Kalastajatorpantie 1

Asianajajapäivä on Pohjoismaiden suurin oikeusalan tapahtuma asianajajille, asianajotoimistoissa työskenteleville muille juristeille sekä Asianajajaliiton tärkeimpien sidosryhmien edustajille. Tapahtuma kerää oikeudenhoidon ammattilaiset yhteiseen koulutus- ja verkostoitumistapahtumaan ajankohtaisten teemojen äärelle huippupuhujien johdattelemana. Vuoden 2025 Asianajajapäivä järjestetään jälleen perinteisellä tammikuisella paikallaan Kalastajatorpalla.

Tapahtuman aamupäivän yhteinen osio johdattelee päivän pääteemaan: jokaisen pääsy oikeuksiinsa. Iltapäivän ohjelma jakautuu neljään ohjelmalinjaan, joissa pureudutaan pääteemaan syvemmin asianajotyön näkökulmasta ja käsitellään ajankohtaisia oikeusalan aiheita. Tapahtumapäivän lopuksi on suosittu iltajuhla.

Lisääthän tapahtuma-ajankohdan jo kalenteriisi.

Ilmoittautuminen alkaa 11.11.2024 klo 12.00

Aamupäivän ohjelma – jokaisen pääsy oikeuksiinsa

Linja A: Kansalaisten oikeusturva

Linja B: Yritysten oikeusturva

Linja C: Asianajajuus 2030-luvulla

Linja D: Defensor Legis – ajankohtaista asianajajaoikeudesta

Tapahtuman tarkempi ohjelma julkaistaan lokakuun aikana. Muutokset ohjelmaan tai aikatauluun mahdollisia.
Asianajajapäivän kouluttautumisvelvoite on 4,5 tuntia.

Ilmoittautumiskäytännöt

Ilmoittautuminen tapahtuu porrastetusti:

ASIANAJAJAT
ma 11.11. klo 12.00 – pe 15.11. klo 16.00
ma 18.11. klo 12.00 – la 30.11. klo 23.59

MUUT ASIANAJOTOIMISTOSSA TYÖSKENTELEVÄT JURISTIT
ma 18.11. klo 12.00 – la 30.11. klo 23.59

Asianajajien osalta henkilötunnus ei ole ilmoittautumisessa pakollinen, mutta suositeltava. Tieto mahdollistaa ilmoittautumisten virheettömän automaattisen käsittelyn. Vaihtoehtoisena tunnisteena toimii sähköpostiosoite, joka on merkitty Asianajajaliiton rekisteriin viestinnässä käytettäväksi osoitteeksi.

Asianajajakunnan ulkopuolisilta juristeilta henkilötunnus on ilmoitettava henkilön yksilöimiseksi sekä laskutuksen järjestämiseksi. Huomioittehan, että muiden kuin asianajajien osalta henkilötunnus on ilmoitettava myös ryhmäilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumislinkki lisätään tälle sivulle ilmoittautumisen alkaessa 11.11.2024.

Muutokset, peruutukset ja jälki-ilmoittautumiset

Seminaaripaketin vaihtaminen
Varatun seminaaripaketin vaihtaminen toiseen tapahtuu perumalla aiempi ja tekemällä uusi ilmoittautuminen. Tämä on mahdollista 30.11.2024 saakka. Seminaaripaketin I vaihtaminen paketiksi II onnistuu aina, mutta illallisen sisältävään pakettiin (seminaaripaketti I) voi vaihtaa vain, mikäli vapaita paikkoja on saatavilla.

Osallistujan / tietojen muuttaminen
Vahvistettua osallistujaa ja osallistujan tietoja voi muuttaa 3.1.2025 asti maksutta ilmoittautumisen yhteydessä saadun sähköpostilinkin kautta. Tämän jälkeisistä osallistujamuutoksista tulee ilmoittaa osoitteeseen asianajajapaiva@asianajajaliitto.fi ja niistä veloitetaan 80 € käsittelymaksu. Ruokavaliota koskevia muutoksia ei enää välttämättä pystytä huomioimaan.

Ilmoittautumisen peruminen

30.11.2024
saakka voit perua ilmoittautumisesi maksutta ilmoittautumisen yhteydessä saadun sähköpostilinkin kautta.

1.12.2024
jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan koko valitun seminaaripaketin hinta. Peruutuksesta ilmoitetaan osoitteeseen asianajajapaiva@asianajajaliitto.fi.

Jälki-ilmoittautuminen
30.11.2024 jälkeen tehtyihin uusiin ilmoittautumisiin lisätään käsittelykuluina 80 €. Käsittelykulut sisältyvät tuolloin paketin hintaan.

Majoitus

Asianajajaliitto on varannut Asianajapäivän käyttöön majoituskiintiön Hilton Helsinki Kalastajatorpalta. Huonevarauksia voit tehdä 11.11.2024 alkaen, jolloin linkki varaussivulle ja varaustunnus lisätään tähän. Linkin kautta pääset varaussivulle, jonne alennukseen oikeuttava tunnus on valmiiksi täytetty. Kaikkiin yksittäisiin majoitusvarauksiin tarvitaan varaajan luottokorttitiedot varauksen takuuksi. Varaustunnus tulee mainita jos teet varauksen puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisätiedot tapahtumasta

Samuli Knuutila