Asianajotoimiston Vuoden Talentti

Ehdota Asianajotoimiston Vuoden Talenttia!

Olet ehkä pistänyt merkille hänet, joka tukee sinua ja tiimiäsi saavuttamaan tavoitteet, koordinoi ja ennakoi sekä mahdollistaa koko organisaatiolle sujuvan työarjen. Palkinto myönnetään toimiston muulle työntekijälle kuin asianajajalle tai juristille.

Voit ehdottaa toimistosi ammattilaista Asianajotoimiston Vuoden Talentiksi lähettämällä ehdotuksesi perusteluineen viimeistään 15.3.2024 täyttämällä alla olevan sähköisen lomakkeen.

Perustele ehdotuksesi hyvin, perusteluilla on suuri merkitys valintaan. Ehdottaa voivat asianajajat, kollegat sekä toimistojen muu henkilökunta.

Palkinto on jaettu Vuoden Asianajosihteerille tai Vuoden Asianajoassistentille 14 kertaa. Asianajotoimiston Vuoden Talentti jaetaan tänä vuonna ensimmäistä kertaa, ja se voidaan myöntää asianajotoimiston muussa kuin juridisen neuvonannon tehtävässä työskentelevälle osaajalle, myös esimerkiksi ICT- tai HR-tehtävissä toimivalle. Tunnustus jaetaan Asianajotoimistopäivässä Helsingissä 12.4.2024.

Tietosuoja

Kerätyt henkilötiedot poistetaan kolmen kuukauden sisällä Vuoden Talentin valitsemisesta. Henkilötietojen käsittelystä kerrotaan Suomen Asianajajaliiton tietosuojaselosteessa sekä asiakas- ja sidosryhmärekisterin rekisteriselosteessa.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.