Asianajajapäivä, näytteilleasettajille

Asianajajapäivän näyttely

Suomen suurin oikeusalan tapahtuma Asianajajapäivä järjestetään jälleen 6.5.2022. Tapahtuman yhteydessä on vuosittain myös asianajoalaa tukeva näyttely. Tapahtumassa sinun on mahdollista verkostoitua tilaisuuteen osallistuvien n. 1500 asianajajan tai asianajotoimistossa työskentelevän muun juristin kanssa. Näyttely sijaitsee pääosin hotelli Hilton Kalastajatorpan aulatilassa, mutta uutuutena vuonna 2022 on saatavilla yksi näyttelypaikka myös konferenssikeskuksesta.

Aamupäivän yhteinen osio johdattelee päivän pääteemoihin: oikeusvaltio, vastuullisuus ja johtaminen. Iltapäivän seminaariohjelmassa pureudutaan pääteemoihin syvemmin asianajotyön näkökulmasta, ja käsitellään ajankohtaisia liikejuridiikan sekä rikosoikeuden aiheita. Aamupäivän yhteinen ohjelma sekä kolme iltapäivälinjaa (Rikosoikeus, Liikejuridiikka, Oikeusvaltio kriisissä?) ovat konferenssikeskuksessa. Hotellin puolella järjestetään Vastuullisuus-iltapäivälinja.

Alla lisätietoa saatavilla olevista näyttelypaikoista.

Näyttelypaketit

Diamond

• Sijainti: konferenssikeskus (paikka 6)
  • Paikkoja saatavilla: 1 kpl
  • Paikan koko: n. 1,5 x 1,0 m
  • Pöydän koko: n. 1,2 x 0,9 m
  • Aktiiviset näyttelyajat: klo 9.00–10.00 (aamukahvi), klo 12.00–13.30 (lounas), klo 15.00–15.30 (iltapäiväkahvi)
  • Rakennus ja purku: näyttelypisteen rakentaminen klo 6.00–9.00, purku klo 15.30 alkaen (kongressikeskus sulkeutuu klo 16.30 illallisjärjestelyjä varten).
  • Laskutettava hinta: 4500 €, laskutus tilaisuuden jälkeen

Nayttelyalueen kartta konferessikeskus

Basic

• Sijainti: hotellin aula (paikat 1–5, tarkka osastopaikka arvotaan)
  • Paikkoja saatavilla: 5 kpl
  • Paikan koko: n. 3,0 x 1,5 m
  • Pöydän koko: n. 2,4 x 0,9 m (paikat 1–4), n. 1,2 x 0,9 m (paikka 5)
  • Aktiiviset näyttelyajat: klo 12.00–13.30 (lounas), klo 14.30–15.00 (iltapäiväkahvi), klo 16.30–19.30 (etkot)
  • Rakennus ja purku: näyttelypisteen rakentaminen klo 8.00–12.00, purku klo 19.30 alkaen.
  • Laskutettava hinta: 3100 €, laskutus tilaisuuden jälkeen

Nayttelyalueen kartta hotellin aula

Näyttelypaketteihin sisältyy

• Päivän kokouspaketti kahdelle (sis. aamukahvi, lounas, iltapäiväkahvi ja illallinen viineineen).
      Kustannus lisähenkilöistä on 60 € / henkilö (sis. lounas ja iltapäiväkahvi). Osastolla voi kuitenkin olla yhtä aikaa enintään neljä henkilöä. Illalliselle emme valitettavasti kapasiteettisyistä voi myydä lisäpaikkoja.
    • Liinoitettu pöytä
    • Sähköt

Voit halutessasi tuoda osastolle myös omia kalusteita tai tehdä lisäkalustetilauksia. Lisäkalusteisiin liittyen pyydämme olemaan yhteydessä Kalastajatorppaan: fredrika.hamelin@hilton.com

Paikkavaraukset

Avaamme näyttelymyynnin maanantaina 25.10.2021 klo 12.00. Mikäli olet kiinnostunut olemaan mukana tapahtumassa, lähetä näyttelymyynnin avauduttua sähköpostitse näyttelypakettitoiveesi osoitteeseen asianajajapaiva@asianajajaliitto.fi. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Vahvistamme näyttelypaikkavarauksesi sen käsiteltyämme.

Autamme mielellämme sinua näyttelyyn liittyvissä kysymyksissä.

Samuli Knuutila

p. 040 166 2283 | samuli.knuutila@asianajajaliitto.fi