Asianajajapäivän 2024 näytteilleasettajat

Asianajajapäivän näyttely

Tervetuloa tutustumaan tapahtuman yhteydessä järjestettävään näyttelyyn, jossa on mukana asianajoalalle merkityksellisiä palveluntarjoajia ja yhteistyötahoja. Voit tavata tapahtuman näytteilleasettajia päivän aikana Pyöreän Salin edustalla ja hotellin aulatilassa. Yhteistyökumppanit näkyvät myös tapahtuman ohjelmalinjoilla.

Advokaatti

Advokaatti-lehdellä tavoitat lähes kaikki Suomen asianajajat sekä laajasti toimistojen muita juristeja ja henkilökuntaa. Tervetuloa tutustumaan monipuolisiin mainosmahdollisuuksiin palkitussa asianajajakunnan omassa lehdessä!

advokaatti.fi

Alma Talent

Lakitietopalvelu Suomen Laki, jatkuvasti uutuusteoksilla täydentyvä oikeuskirjallisuuden valikoimamme – sekä diginä Verkkokirjahyllyssä että painettuna – ja Juristiliiton Koulutuksen seminaarit ajankohtaisista teemoista tarjoavat työhösi olennaisen tiedon vaivattomasti.

Alma Talent on maan johtava juridisen kirjallisuuden kustantaja. Juristiliiton Koulutus toteuttaa vuosittain lähes 120 seminaaria juridiikkaa työssään tarvitseville.

www.almatalent.fi/juridiikan-palvelut

Edita Lakitieto

Autamme juristeja ja muita oikeudellista tietoa tarvitsevia ammattilaisia pitämään tietonsa ajan tasalla ja helpotamme heidän arkeaan tehokkailla työvälineillä. Tuottamamme lakitietopalvelu Edilex on Suomen johtava ja laajin juridisen tiedon lähde ammattilaisille. Verkkopalveluiden lisäksi tarjoamme kattavan valikoiman lakikoulutuksia, juridista kirjallisuutta sekä lakikirjoja ja -kokoelmia.

lakitieto.edita.fi

Juristiliitto – Juristförbundet

Juristiliitto – Juristförbundet on kaikkien juristien ja oikeustieteen opiskelijoiden yhteinen etu- ja palvelujärjestö. Meitä on yhteensä jo 16 000! Rakennamme oikeudenmukaista Suomea, jossa #OikeusKuuluuKaikille.

www.juristiliitto.fi

Koutsi - Coach

Koutsi – Coach Oy

Koutsi – Coach tarjoaa työhyvinvoinnin asiantuntijapalvelut. Valmennukset, luennot, tapahtumat, Koutsi-palvelun. Koutsi-palvelussa työnantajien on mahdollista ostaa koutsin, eli valmentajan, työpanosta 5, 10, 20 tai 40 tuntia viikossa. Koutsin työnkuvana ja tavoitteena on terveyden ja työkyvyn edistäminen.

Lisätietoa Koutsin toiminnasta löytyy Advokaatin kolmesta edellisestä numerosta ja helmikuun tulevasta julkaisusta sekä osoitteesta koutsicoach.com. Terveyttä, työkykyä ja mukavaa tapahtumaa toivottaen!

Lauri Pyykkönen, koutsicoach.com

moontalk

Moontalk

Moontalk tarjoaa yrityksille Suomen parhaat työkalut helppoon ja selkeään asiakaspalveluun sekä myyntityöhön.

moontalk.com/fi/

Siirry Asianajajapäivän ohjelmasivulle