Asianajajapäivä, näytteilleasettajatiedot

Näytteilleasettajatiedot

Kiitos kun tulet näytteilleasettajaksi 6.5.2022 järjestettävään Asianajajapäivään! Keräämme tällä lomakkeella tietoja käytännön järjestelyjä, laskutusta ja tapahtumamarkkinointia varten. Esittelyteksti, logo ja haluamanne linkki lisätään tapahtuman verkkosivuille. Logoa käytetään soveltuen myös muissa tapahtumamateriaaleissa.

Pyydämme lähettämään tiedot mahdollisimman pian, jotta saat maksimaalisen näkyvyyden tapahtuman markkinoinnin yhteydessä. Muistathan painaa lomakkeen täyttämisen jälkeen lähetä-painiketta.

Lähetämme lähempänä tapahtumaa vielä erillisen kyselyn, jolle keräämme näyttelyyn ja illalliselle osallistuvien henkilöiden tiedot.

Lisätietoja: asianajajapaiva@asianajajaliitto.fi

Tietosuoja

Kerätyt henkilötiedot poistetaan kolmen kuukauden sisällä tapahtumasta. Henkilötietojen käsittelystä kerrotaan Suomen Asianajajaliiton tietosuojaselosteessa sekä asiakas- ja sidosryhmärekisterin rekisteriselosteessa.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

• Voit halutessasi toimittaa logon myös sähköpostitse osoitteeseen asianajajapaiva@asianajajaliitto.fi
    Tuo tiedostot tähän tai
    Max. file size: 10 MB.
    • Voit halutessasi jättää kentän tyhjäksi. Tällöin emme lisää logon yhteyteen linkkiä.
    • Enintään 500 merkin pituinen lyhyt esittely, jota käytämme tapahtuman verkkosivuilla. Tekstiin voi sisällyttää linkkejä (kirjoitathan tällöin verkkosivuosoitteen). Voit halutessasi jättää kentän tyhjäksi.