Asianajajapäivä 2022, näytteilleasettajat

Asianajajapäivän näyttely

Tapahtuman yhteydessä on asianajoalaa tukeva näyttely, joka sijaitsee hotelli Hilton Kalastajatorpan aulatilassa.
Voit tutustua mukana oleviin näytteilleasettajiin aamupäivän ohjelman jälkeen. Mukana ovat:

Alma Talent

Me Alma Talentilla jalostamme sinulle tietoa, joka mahdollistaa lakisääteisten velvoitteiden noudattamisen ja kasvun vauhdittamisen. Lakitietopalvelu Suomen Laki, oikeuskirjallisuuden valikoima – sekä diginä Verkkokirjahyllyssä että painettuna – ja Lakimiesliiton Koulutuksen seminaarit tarjoavat olennaisen tiedon vaivattomasti. Alma Talent on maan johtava ammattikirjallisuuden kustantaja. Lakimiesliiton Koulutus toteuttaa vuosittain lähes 120 seminaaria juridiikkaa työssään tarvitseville.

www.almatalent.fi/juridiikan-palvelut

BDO

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Tarjoamme laadukkaita tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluita eri kokoisille yrityksille, yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Toimimme 164 maassa yli 95 000 asiantuntijan voimin. Suomessa asiakkaidemme tukena on lähes 300 asiantuntijaa sekä maailmanlaajuinen asiantuntijaverkosto.

www.bdo.fi

DOKS

DOKS®

DOKS® on tehokas ratkaisu rahanpesulain velvoitteiden kokonaisvaltaiseen hoitoon. Se säästää ammattilaisen työaikaa merkittävästi; KYC / AML-tietojen kerääminen, päivittäminen ja asiakkaiden jatkuva seuranta hoituvat mahdollisimman helposti. Käyttäjäystävällinen DOKS on samalla fiksu työkalu uuden asiakassuhteen vastuulliseen perustamiseen sisältäen whistlerblower-ilmoituskanavan sekä automaattiset toiminteet pakotelistatarkistuksiin liittyen. Palvelua kehittää ja tarjoaa Suomen Tunnistetieto Oy.

doks.fi

Edita logo

Edita

Edita on sisältöyhtiö, joka tarjoaa uusinta ja luotettavinta tietoa juridiikan ammattilaisille ja oikeudellista tietoa tarvitseville asiantuntijoille. Autamme asiakkaitamme pitämään tietonsa ajan tasalla ja helpotamme heidän arkeaan tehokkailla työvälineillä. Tuottamamme lakitietopalvelu Edilex on Suomen johtava ja laajin juridisen tiedon lähde ammattilaisille. Verkkopalveluiden lisäksi tarjoamme kattavan valikoiman koulutuksia, juridista kirjallisuutta sekä lakikirjoja- ja kokoelmia.

www.edita.fi/lakitieto

Liikuntaterapia Golden Rainbow

Liikuntaterapia Golden Rainbow Oy

Terveyden, työkyvyn ja tuottavuuden kehittäminen:
Hei työnantaja, mitä jos teillä olisi oma koutsi työyhteisössänne tukemassa, avustamassa ja huolehtimassa työntekijöiden terveydestä ja työkyvystä?
Koutsi = Valmentaja, jonka työtehtävänä on tukea, neuvoa ja opastaa henkilöstölle terveyteen ja työkykyyn liittyviä taitoja.

www.goldenrainbow.fi/koutsi-palvelu

#Oikeusloistaa terveisin – Lauri Pyykkönen

Lakimiesliitto

Suomen Lakimiesliitto – Finlands Juristförbund

Suomen Lakimiesliitto – Finlands Juristförbund ry on kaikkien lakimiesten ja oikeustieteen opiskelijoiden yhteinen etu- ja palvelujärjestö. Yli 16 000 jäsenen kanssa rakennamme oikeudenmukaista Suomea, jossa oikeus kuuluu kaikille.
Suomen Lakimiesliitto on kaikkien juristien yhteinen järjestö.

www.lakimiesliitto.fi

Siirry Asianajajapäivän ohjelmasivulle