Asianajovuoden avaus 2021

Korona jyllää, mutta asianajohommat pyörivät tuttuun tapaan. Vai pyörivätkö? Millaiset ovat asianajoalan ja oikeusalan näkymät vuonna 2021 ja siitä eteenpäin? Miten inspiroitua ja jaksaa, kun tulevaisuus on epävarma?

Muun muassa näihin kysymyksiin etsitään vastauksia uudessa Asianajovuoden avaus -tapahtumassa 15.1.2021 klo 14.00–15.15. Tapahtuma on virtuaalinen, eli voit osallistua siihen kätevästi omalta koneeltasi tai työpaikkasi mahdollisesta yhteisestä tilaisuudesta.

Alan vahvuuksiin ja kipukohtiin pureudutaan rennossa keskusteluosuudessa, jossa toimittaja Paavo Teittisen haastateltavana ovat asianajajat Markku Fredman ja Johanna Rantanen. Teittinen on itsekin opiskellut oikeustiedettä ja hän on moninkertaisesti palkittu tutkiva oikeusjournalisti. Asianajajaliitto huomioi liiton juhlavuonna 2019 hänet Oikeusteko-palkinnolla merkittävästä työstä oikeudenmukaisuuden edistäjänä.

Tapahtumassa esiintyvät myös Asianajajaliiton puheenjohtaja Hanna-Räihä Mäntyharju, oikeuskansleri Tuomas Pöysti, valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen sekä huimista seikkailuistaan ja puheenvuoroistaan tunnettu Suomen ainoa löytöretkeilijä Pata Degerman.

Tapahtuma on asianajajille ilmainen. Tulethan mukaan juhlistamaan kanssamme uuden asianajovuoden alkua!

Katselulinkki lisätään tälle sivulle tapahtumapäivänä 15.1.2021.

Hanna ja E-P kutsuvat sinut mukaan!

Yhteystietomme:

viestinta@asianajajaliitto.fi