Lauri Koskentausta Asianajajaliiton oikeuspoliittiseksi juristiksi

8.10.2019 | Tiedotteet

Oikeustieteen maisteri Lauri Koskentausta on aloittanut Asianajajaliiton oikeuspoliittisena juristina. Aiemmin hän on työskennellyt vuosien ajan erilaisissa politiikan taustatehtävissä, kuten oikeusministeriössä ministerin erityisavustajana, eduskunnassa eduskuntaryhmän lainsäädäntösihteerinä ja kansanedustajan avustajana.

Opiskeluaikanaan Lauri on työskennellyt asianajotoimistossa ja rahoitusalalla. Lauri on toiminut myös laajasti erilaisessa järjestötoiminnassa, kuten Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajana ja Pykälä ry:n hallituksen jäsenenä. Oikeuspoliittisen juristin tehtävältä Lauri odottaa kiinnostavia oikeuspolitiikan vaikuttamishankkeita yhdessä liiton jäsenten kanssa.

Katso yhteystietomme