Sari Krappe on Asianajajaliiton uusi viestintäpäällikkö

27.3.2018 | Tiedotteet

Asianajaliiton uusi viestintäpäällikkö VTM Sari Krappe aloitti tehtävässä 26.3.2018. Sari vastaa liiton sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä.

Sari tuli Asianajajaliittoon terveydenhuollon ulkoiseen laadunarviointiin, sertifiointiin ja koulutukseen erikoistuneesta Labquality Oy:stä, jossa hän toimi viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtajana. Sitä ennen Sari työskenteli pitkään Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön viestintäpäällikkönä. Hänellä on pitkä työkokemus myös kulttuurialan viestinnästä mm. Sibelius-Akatemiassa, Radion sinfoniaorkesterissa sekä Suomen tietokirjailijat ry:ssä.

Suomen Asianajajaliiton roolin yhteiskunnallisena vaikuttajana Sari näkee merkittävänä ja kokee uuden työn erittäin innostavana. Liiton ulkoinen viestintä ja tunnettuus ovat jo nyt pitkäjänteisen viestintätyön johdosta erinomaisella tasolla, mikä luo Sarin mielestä hyvän pohjan tulevalle kehittämiselle yhdessä ammattitaitoisen tiimin kanssa.